
Google kalite değerlendirme kılavuzunu değiştirdi. Ancak bu değişiklik öncekilere nazaran biraz daha köklü görünüyor. Yeni “Google Quality Rating Guideline” baştan aşağı yenilendiğini söylemek mümkün. Henüz…

Son zamanlarda çok yaygın olan, hatta yer yer benim de dile getirdiğim bir mevzu olan “içerik” mevzusunu biraz daha açmak gerekiyor. Öncelikle tanımdan yola çıkalım:…

Google iPhone için Analytics Uygulamasını yayınladı. Web arayüzünde kullanılan tüm datayı şimdi iPhone cihazlarda da görmek mümkün. Örneğin; ziyaretçi sayıları, kullanıcı davranışları, ziyaret kaynağı, ziyaret…

Rakiplerinizden ayrışma , fark edilme ve iyi bir imaja sahip olma gibi amaçlarınız için profesyonel görünen bir logo size çok büyük katkı sağlayacaktır. Çok yaygın,…

Son zamanların popüler sosyal medya aracı olmaya başlayan Google+ ‘da benim de çok çektiğim bir kısıtlama olan “Gerçek İsim Kullanma Kısıtlaması“nı kaldırılmış bulunuyor. Zaman zaman tartışmasına…

Bu yazıda web sitesi yapımına teknik açıdan değil de, konunun temelinden başlamak istedim. “Amaç”tan. Web sitesi yaparken proje yaklaşımı neden gereklidir bunu anlatmaya çalışacağım. Web…

Sürekli karşılaştığımız 5 SEO Vaadi! Yazılarıma adım adım gidecekken sık karşılaştığım bir konuyu da temele oturtmak istedim. Çünkü gün geçtikçe daha fazla gündeme gelioyor ve bir…

Pazarlamacılar, tüketicilere çekici gelen ürün renklerini belirlemek için sık sık pazarlama pratisyenlerine başvurmuşlardır. Firmalar, ürünlerinin rengini ve renk dizisini belirlemek için tüketicilerin renk tercihlerini incelemişlerdir….

Kurumsal Kimlik Kurumsal kimlik iletişimin en temel yapı taşlarından biridir. Her birimizin kendine özgü hal ve hareketleri giyim tarzları farkında olmadan bu kadar önemsememezin sebebi…

Önceki yazımda arama motorlarına ve arama motoru optimizasyonu hakkında kısa bir giriş yapmıştım. Genel anlamda ne işe yaradıklarını, kısa bir tarihçelerini ve hangi temel kriterin…