
Web Siteleri Önemlidir
Günümüzde web sitelerine verilen önem 5 yıl öncesine göre daha fazla olsa da firmaların genel yaklaşımları çok değişmedi. Gelişen teknolojiye ve arama motorlarının kullanıcılara sunduğu kolaylıkların artmasına rağmen bir çok firma web sitelerini son iş olarak görmekte.
Bir çok firma Facebook, Twitter gibi sosyal medya hesapları ile web üzerindeki marka kimliğini yürütebileceğini düşünse de şirketlerin kendi web sayfalarına ihtiyaçları vardır.
1. Bulunabilmek
Yeni bir firma için markanın bilinirliği köklü firmalara göre çok daha fazla önem taşır. Bu yüzden firma arama motorlarında aratıldığında bulunması ürün satış bazlı olmasa da önemlidir.
2. Kontrol
Firmanın kendi kimliğini web üzerinde yansıtabileceği en iyi yerdir. Firma her detayı kendi kontrol edebilir, kendi bilgilerine sahip olabilir. Facebook gibi sayfalar belirli bir özelleştirme olanağı sunsa da yine de kendi çerçevesi içerisinde firmaya izin verecektir.
3. Markalaşma
Web sitesi markalaşma sürecinin önemli bir parçasıdır. Firmanın kendini ifade edebilmesi için boş bir arazi gibidir. Nasıl bir ofis tasarımı bir ifade şekliyse, web sitesi de en az o oranda öneme sahiptir.
4. Ölçme ve Değerlendirme
Ürün satılan sayfalarda bu analiz çok daha önemli olsa da sayfa ziyaretçilerinin analizi ve bu konuda firmayı yönlendirebilmek mümkündür.